Not So Readers

Seha's Residence

Monday, June 11, 2012

Sayang Dalam Diam.INDAH.



Assalamualaikum :)


Siapa cakap kalau kita sayangkan someone, kita kena bagitau dia???
Kita kan buleh simpan perasaan tu :)
Kita ada Allah :)
Kita cerita semua pada Allah :)
Kita luahkan perasaan sayang tu pada Allah :)
Allah lebih tahu apa yang kita tak tahu :)
Dan setiap jodoh pertemuan itu semua kerja Allah :)
Kita hanya mampu berdoa dan teros berdoa :)
Moga orang yang kita sayang tu :)
Sayangkan kita juga :)



InsyaAllah :)




Me     : Hello...assalamualaikum Ma :) Ayah Mama doakan akak ye...akak nak jawab exam ni :)
Mama : Waalaikumsalam...Ok...insyaAllah...kakak buat yang terbaik ye...jawab exam elok-elok...
              jadi orang baik..kalau kita baik, nanti kita pon akan dapat suami yang baik...
Me     : Ma...akak nak gi jawab exam lah =.=' bukannye nak gi kahwin.....
Mama : yelah...mama tau lah...mama cakap je....
Me      : hikhikhikhikhik :) *malu kite tau*






Pesan Nenek pada Cucunya : Nasihat penuh berhemah seorang ibu :')









4 comments:

pie said...

alamak..nenek da jiwang skrg :)

pie said...

comel2..:)

Anonymous said...

bhahaahahahahaha... jiwang kerek la nenek niw... hahahahaha

Cikk Wardah said...

Indah.
Seha,maju deh.
hehe